.


1 december 2010






Idag den 1:a december är vi ett gäng inredningsbloggare som presenterar årets
julklappsbutik och efter en endräktig röstning föll valet för Rädda barnens designshop.
Var och en av oss har valt ut sin egen favorit och för min smak föll helt klart
Therese Sennerholts otroligt fina tryck. Hos Rädda barnens designshop kan man köpa
 produkter som är framtagna av Sveriges framstående formgivare för rädda barnens förmån. 

Med Thereses medgivande visar jag den här coola och stilrena printen
som finns att köpa endast hos Rädda barnens designshop. Priset är 695kr varav
486 går till Rädda barnen. Var med och bidra för en solidarisk julhandel!



Today 1. december many Swedish interior bloggers are writing about
 their favorite christmas gift from the Save the Children Sweden webbshop.
My personal favorite gift is a print from Therese Sennerholt. If you want to
see more of her work look in here.


6 kommentarer:

  1. Jag hade gärna ställt mig i kö och röstat precis det samma =)

    Hoppas att vi är många som kommer att handal någon klapp där!

    K R a M // T i n a

    SvaraRadera
  2. Åhh måste genast in och kolla i shopen, det var länge sedan nu!

    Ha det fin vännen!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hej hej! Ville bara säga att även om jag tycker det är en toppenidé och jag var med i diskussionerna så kommer jag inte vara med. Jag har ju som policy att inte blogga om produkter, och dessutom har jag så himla många utländska läsare att det liksom blir lite ointressant med en webshop som bara skickar inom Sverige. :) Så du kan ta bort länken till mig.

    SvaraRadera
  4. Jag hängde också på och gjorde ett inlägg! Å vad jag gillar Therese Sennerholts produkter!

    tina=)

    SvaraRadera
  5. Oj, jag länkade fel till min sida, det blev visst ett G för mycket=)

    tinaminastina.blogg.se ska det va!

    tina :)

    SvaraRadera